سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تلاطم خاموش
درباره وبلاگ


شاید اگر امروز بشنوی که امام در صد کیلومتری است آرام نگیری و بدوی, ولی هنگامی که پخته شدی اگر هم بدانی امام در بیست متری توست جرأت رفتن نداری, که مبادا وجود تو, حضور تو, نگاه تو, حرکت دست و پای تو, بی حساب باشد و رنج امام...
یکشنبه 89 آذر 28 :: 9:22 عصر ::  نویسنده :

السلام علیک یا ثارالله و ابن ثاره...

السلام علی قلب زینب الصبور...

...

تاریخ را در ذهنم مرور می کنم و باز در خود می شکنم...

و باز افکار پریشان و آشفته ام مرا حیران می کند...

شخصیت های عاشورایی...

سیاه.. سفید.. خاکستری...

و من....

شمر کسی بود که هنگام دستور قتل امام حسین(ع) اشک می ریخت...

عمر سعد در کودکی هم بازی امام حسین(ع) بود..

سلیمان بن صرد خزاعی که دیگر هیچ........

سلیمان بد جور قصه را باخت ... همین طور طرماح.........

و من...

و من در کجای این ماجرا ایستاده ام.....

دلم می لرزد....

نگرانم.....

جذبه نگاهی که حر را حر کرد را می خواهم.......

یا ایها العزیز... مسنا و اهلنا الضر.. فاوف لنا الکیل و تصدق علینا..

صلوات عاشقانه و مضطرانه..




موضوع مطلب :